طراحی دکوراسیون داخلی

بامزه ترین و بهترین مدل های طراحی آشپزخانه به سبک به روز در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
بامزه ترین و بهترین مدل های طراحی آشپزخانه به سبک به روز در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

طراحی آشپزخانه به سبک به روز: یکی از باشکوه ترین و پرطرفدارترین مدل های طراحی داخلی است که عناصر به روزیته، سادگی و کارایی را با هم ترکیب می کند تا فضایی زیبا و کاربردی برای آشپزی و زندگی روزمره فراهم کند.

برخی از باشکوه ترین مدل های طراحی آشپزخانه به سبک به روز

  1. آشپزخانه با جزیره مرکزی:
  • طراحی با جزیره مرکزی که به عنوان میز صبحانه دو چندان می شود به باشکوهیت و کارایی می افزاید.
  • استفاده از مواد به روز و خلاقانه مانند استیل ضد زنگ و سنگ مصنوعی برای سطوح کار، بک اسپلش و آشپزخانه های جزیره ای جلوه ای زیبا و به روز ایجاد می کند.

2. طراحی با رنگ های روشن و کمانی:

  • استفاده از رنگ های کمانی مانند سبز زیتونی، آبی اقیانوسی یا زرد لیلی جلوه ای باشکوه به آشپزخانه می دهد و انرژی مثبت را به فضا منتقل می کند.
  • ترکیب این رنگ ها با عناصر ساده و به روز مانند کابینت لمینت یا چوب با رنگ های طبیعی تعادلی بین باشکوهیت و آرامش ایجاد می کند.

3. استفاده از مواد طبیعی:

  • استفاده از موادی مانند چوب طبیعی برای کابینت و سطوح کار، سنگ مرمر یا گرانیت برای پایه و شیشه برای پنل های داخلی کابینت، طراحی آشپزخانه را به زیبایی طبیعی و به روز می رساند.

4. نورپردازی مناسب:

  • استفاده از نورپردازی مناسب به کمک دیوارهای شیشه ای، چراغ های ال ای دی سقفی و نورپردازی ویژه جزیره، محل کار و انباری فضایی روشن و دلنشین ایجاد می کند.

5. طراحی بدون دکوراسیون اضافی:

  • استفاده از طرحی ساده و بدون تزیینات اضافی مانند کابینت های مسطح، ساده و بدون دسته و سطوح کار بدون نقش و نگار، سبکی به روز و کلاسیک به آشپزخانه می بخشد.

6. مدل های اوپن و پارچه ای آشپزخانه:

  • طراحی آشپزخانه های اپن و پارچه ای که فضا را بزرگ و روشن می کند، یکی از مدل های محبوب طراحی آشپزخانه به سبک به روز است. این طرح ها بر استفاده از شیشه، فلزات سبک و مواد باز و ساده تاکید دارند.

توجه به انتخاب لوازم آشپزخانه نیز ضروری است. لوازم ضد زنگ موثر و طراحی شده مطابق با سبک کلی آشپزخانه، جلوه ای عالی به طراحی به روز آن می دهد. پس برای دیدن این مدل های زیبا با ما در سروین دیزاین همراه باشید.

    طراحی آشپزخانه به روز و زیبا

    طراحی آشپزخانه به سبک به روز و باشکوه

    طراحی آشپزخانه به روز و پیشرفته

    طراحی آشپزخانه به روز و زیبا

    طراحی آشپزخانه به روز و باشکوه

    طراحی آشپزخانه به روز و مینیمال

    طراحی آشپزخانه به روز و بامزه

    طراحی آشپزخانه به روز و پیشرفته

    طراحی آشپزخانه به روز و لوکس

طراحی آشپزخانه مشکی به سبک به روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا