طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و زیباترین مدل های میز شیشه ای ویترای در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و زیباترین مدل های میز شیشه ای ویترای در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

میز ویترای: میزها یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین مبلمان در زندگی روزمره ما هستند. آنها در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. در این مقاله به بررسی چند مدل از میزهای معروف می پردازیم که هر کدام کاربردها و عملکردهای باشکوه خود را دارند.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و زیباترین مدل های میز ویترای برای شما آوردیم.

میز شیشه ای ویترا لوکس

میز ویترای:

میز یا دفتر یکی از رایج ترین مدل های میز است که بیشتر در ادارات و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع میزها برای کارهای اداری، مطالعه و استفاده از کامپیوتر طراحی شده اند. به لطف طراحی کاربردی، میزها دارای فضاهای ذخیره سازی مانند کشو و قفسه هستند که امکان نگهداری اسناد، لوازم التحریر و سایر اقلام ضروری را فراهم می کند. این میزها معمولا از چوب، فلز یا شیشه ساخته می شوند.

میز ناهارخوری به طور ویژه برای سرو غذا و جمع کردن خانواده ها و دوستان در اطراف آن طراحی شده است. این میزها در اندازه ها و اشکال مختلف مانند مستطیل، گرد و بیضی موجود هستند. آنها معمولاً از چوب ساخته می شوند، اما در مواد دیگری مانند شیشه و فلز نیز یافت می شوند. برخی از میزهای ناهارخوری دارای ویژگی هایی مانند بوم های قابل افزایش هستند که امکان افزایش سطح میز را فراهم می کند.

میز جلوی مبل که به میز قهوه خوری نیز معروف است. معمولا در اتاق نشیمن قرار می گیرد و برای قرار دادن نوشیدنی، کتاب و وسایل تزئینی استفاده می شود. این میزها اغلب کم ارتفاع و کوچکتر از میزهای دیگر هستند و از مواد مختلفی مانند چوب، شیشه و فلز ساخته می شوند. طرح های مختلف این میزها می تواند از ساده و به روز تا کلاسیک و هنری باشد.

میز کنار تخت که به آن میز کنار تخت نیز می گویند، در کنار تخت قرار می گیرد و برای نگهداری وسایلی مانند چراغ خواب، ساعت زنگ دار و کتاب استفاده می شود. این میزها دارای کشو یا قفسه هایی هستند که فضای ذخیره سازی اضافی را فراهم می کند. این میزها معمولا از چوب یا ام دی اف ساخته می شوند و طراحی آنها می تواند بسیار ساده یا بامزه و تزیینی باشد.

میز ویترای

میز ویترای زیبا

میز شیشه ای بامزه

میز شیشه ای مخصوص ویترا

میز شیشه ای ترند ویترا

میز شیشه ای ویترا به روز

میز ویترای با طرح گل

میز شیشه ای ویترا لوکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا