طراحی دکوراسیون داخلی

لوکس ترین و باشکوه ترین مدل های دیزاین دستمال سفره در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
لوکس ترین و باشکوه ترین مدل های دیزاین دستمال سفره در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

طرح دستمال سفره: دستمال سفره یکی از عناصر مهم و کاربردی در هنگام سرو میز است. علاوه بر وظیفه عملی تمیز نگه داشتن لباس و دست، به عنوان یک عنصر تزئینی نیز استفاده می شود. هنر تا کردن دستمال سفره می تواند جلوه باشکوهی به میز غذا ببخشد و تجربه متفاوت و باشکوهی را برای مهمانان رقم بزند. در این مقاله به چند الگوی محبوب دستمال سفره و تکنیک تا کردن آنها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین لوکس ترین و باشکوه ترین مدل های دستمال سفره برای شما آوردیم.

طرح دستمال سفره لوکس

طراحی دستمال سفره:

مدل کلاسیک یکی از ساده ترین و در عین حال بامزه ترین مدل هاست که برای مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده می شود. در این روش دستمال به شکل مربع یا مستطیل تا می شود و روی بشقاب یا کنار آن قرار می گیرد. این مدل به دلیل سادگی و سرعت اجرا بسیار محبوب است و به راحتی با هر میز آرایی ترکیب می شود.

طرح گل یکی از زیباترین و باشکوه ترین مدل های دستمال سفره است که با کمی تمرین به دست می آید. این مدل مخصوصا برای مناسبت های باشکوه مانند تولد، عروسی و مراسم رسمی مناسب است. برای تحقق این الگو، دستمال به صورت مارپیچی تا می شود و سپس به شکل گل رز یا گل های دیگر در می آید. استفاده از دستمال های رنگی مختلف می تواند به ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر کمک کند.

طرح پنکه یکی دیگر از مدل های دستمال پرطرفدار است که به دلیل شکل و زیبایی باشکوهش توجه بسیاری را به خود جلب می کند. این الگو به این صورت است که دستمال را به شکل آکاردئونی تا کرده و سپس آن را به شکل نیم دایره خم می کنیم. مدل پنکه برای میزهای رسمی و غیر رسمی مناسب است و می تواند نقش یک عنصر باشکوه را در پذیرایی داشته باشد.

مدل Pocket یکی از کاربردی ترین مدل های دستمال سفره است. که علاوه بر زیبایی، امکان قرار دادن کارد و چنگال را نیز فراهم می کند. در این روش دستمال به گونه ای تا می شود که یک جیب کوچک برای قرار دادن ظروف ایجاد می شود. این مدل به خصوص در رستوران ها و مهمانی های رسمی بسیار پر طرفدار است و به چیدمان بهتر میز کمک می کند.

طرح دستمال سفره

طرح دستمال سفره لوکس

طرح باشکوه دستمال سفره

طراحی دستمال سفره به روز

طرح های دستمال سفره بیشتر است

طرح حداقل دستمال

طرح دستمال مخصوص

طرح دستمال سفره بامزه

طرح زیبای دستمال سفره

طرح دستمال سفره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا