طراحی دکوراسیون داخلی

جدیدترین و لوکس ترین مدل های لیوان نوشیدنی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
جدیدترین و لوکس ترین مدل های لیوان نوشیدنی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

لیوان نوشیدنی:مدل های لیوان آبخوری ابزاری هستند که علاوه بر تزیین نوشیدنی، اغلب کاربردی هستند. این مدل ها در انواع مختلف و برای مصارف مختلف تولید می شوند. در زیر چند مدل رایج لیوان نوشیدنی را توضیح خواهیم داد.

ما در مجله سروین دیزاین جدیدترین و لوکس ترین مدل های لیوان آبخوری برای شما آوردیم.

یک لیوان نوشیدنی بامزه

لیوان نوشیدنی:

عینک ساده:
این نوع شیشه ها ساده ترین هستند و اغلب از شیشه یا پلاستیک ساخته می شوند. طراحی آنها معمولاً پیچیده نیست و برای استفاده روزمره استفاده می شود.

مدل ها شیشه دو جداره:
این نوع لعاب ها از دو لایه شیشه یا پلاستیک به هم چسبیده تشکیل شده اند که نقش عایق حرارتی را ایفا می کنند. این فنجان ها معمولا برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه یا چای استفاده می شوند، زیرا لایه بیرونی آن ها حرارت نوشیدنی را به دست کاربر منتقل نمی کند.

فنجان های درب دار:
این نوع لیوان ها دارای درپوشی هستند که به بدنه لیوان لولا شده است. این درب ها معمولاً برای حفظ دمای نوشیدنی های داغ یا برای جلوگیری از ریختن محتویات فنجان در صورت افتادن استفاده می شوند.

مدل ها لیوان برای نوشیدنی های سرد:
برخی از فنجان ها برای نگهداری نوشیدنی های سرد مانند آب یا آبمیوه طراحی شده اند. این لیوان ها معمولا قسمتی دارند که می توان آن را با آب یا یخ پر کرد تا محتوای الکل آن خنک بماند.

فنجان با قرص:
این نوع لیوان ها دارای صفحه نمایش LCD هستند که معمولا برای نمایش وضعیت نوشیدنی ها و یا حتی نمایش تصاویر یا پیام های تبلیغاتی استفاده می شود. این لیوان ها اغلب در رستوران ها یا کافه ها به عنوان یک جاذبه اضافی برای مشتریان استفاده می شوند.

در نهایت مدل های لیوان آب خوری با توجه به نیاز و سلیقه هر فرد و همچنین محیط مورد استفاده متنوع و متفاوت بوده و می توان از آنها به روش های مختلف استفاده کرد.

فنجان نوشیدن

یک لیوان نوشیدنی زیبا

لیوان نوشیدنی باشکوه

لیوان نوشیدنی بامزه

لیوان نوشیدنی به روز

لیوان های نوشیدنی در حال افزایش هستند

لیوان نوشیدنی سرگرم کننده

لیوان آبخوری رنگی

یک لیوان نوشیدنی استثنایی

لیوان نوشیدنی لوکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا