طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و باشکوه ترین مدل های آباژور دکوراتیو در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و باشکوه ترین مدل های آباژور دکوراتیو در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

آباژور تزیینیآباژورها به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی نه تنها نورپردازی مناسبی را تامین می کنند. بلکه زیبایی و باشکوهیت باشکوهی به فضا می دهند. انتخاب مدل سایه مناسب به سبک دکوراسیون، فضای موجود و نیازهای نور بستگی دارد. در این مقاله به چند مدل آباژور و ویژگی های آن ها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و باشکوه ترین مدل های آباژور تزیینی برای شما آوردیم.

یک آباژور تزیینی زیبا

آباژور تزیینی:

آباژور رومیزی یکی از پرکاربردترین انواع آباژور است. این مدل ها به راحتی روی میز، میز کنار تخت و حتی میز مبل قرار می گیرند. طراحی چراغ های رومیزی می تواند بسیار متنوع باشد. از مدل های کلاسیک با پایه های چوبی و سایه های پارچه ای گرفته تا مدل های به روز با پایه های فلزی و سایه های شیشه ای یا پلاستیکی.

لامپ های دیواری به دیوار متصل می شوند و به عنوان نور ثانویه یا تزئینی در اتاق ها استفاده می شوند. این مدل ها می توانند فضای بیشتری را برای قرار دادن مبلمان و وسایل دیگر آزاد کنند. لامپ های دیواری در سبک ها و اندازه های مختلف از مدل های ساده و مینیمالیستی گرفته تا طرح های پیچیده و هنرمندانه تولید می شوند.

سایه‌بان‌ها یا آویزهای سقفی به سقف متصل می‌شوند و معمولاً در اتاق‌های نشیمن، اتاق‌های غذاخوری و آشپزخانه استفاده می‌شوند. این مدل ها به صورت تکی یا گروهی قابل نصب هستند و با طراحی متنوع خود جلوه باشکوهی به فضا می دهند. برای ساخت آباژورهای سقفی از مواد مختلفی مانند شیشه، فلز، پارچه و چوب استفاده می شود.

آباژورهای کاغذی اغلب به دلیل وزن سبک و قیمت مناسب در نظر گرفته می شوند. از این مدل ها بیشتر در دکوراسیون های به روز و خلاقانه استفاده می شود. آباژورهای کاغذی با طرح ها و رنگ های مختلف فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کنند و به راحتی قابل تغییر و به روز رسانی هستند.

    آباژور تزیینی

    آباژور تزیینی باشکوه

    آباژور تزیینی بامزه

    آباژور تزیینی باشکوه

    آباژور تزیینی به روز

    آباژور تزیینی مجلل

    آباژور تزیینی باشکوه

    آباژور مد تزئینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا