طراحی دکوراسیون داخلی

زیباترین و خوشگل ترین مدل های آبمیوه گیری دستی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
زیباترین و خوشگل ترین مدل های آبمیوه گیری دستی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

آبمیوه گیری دستی: یکی از وسایل پرطرفدار در آشپزخانه ها هستند که به شما این امکان را می دهند که میوه های مختلف را بدون نیاز به برق و موتور به راحتی آبگیری کنید. این ابزارها در طرح های مختلف برای انواع میوه ها و نیازهای مختلف کاربر عرضه می شوند. در این مقاله به بررسی مدل های مختلف آب میوه گیری دستی و ویژگی های هر کدام می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین زیباترین و زیباترین مدل های آبمیوه گیری دستی برای شما آوردیم.

آبمیوه گیری دستی بامزه

آبمیوه گیری دستی:

این نوع آبمیوه گیری یکی از ساده ترین و رایج ترین مدل هاست. از بدنه ای فلزی یا پلاستیکی که شامل ظرفی برای قرار دادن میوه و اهرم یا دستی برای پرس می باشد. عملکرد این دستگاه بسیار ساده است. میوه را از وسط نصف کرده، آن را در محفظه قرار دهید و با استفاده از یک اهرم، آب آن را به صورت دستی فشار دهید. این مدل برای میوه هایی مانند پرتقال، لیمو و گریپ فروت بسیار مناسب است و معمولا قیمت پایینی دارد. عیب اصلی آن این است که نمی تواند مقدار زیادی میوه را به طور همزمان پردازش کند.

این مدل دارای مکانیزم چرخشی است که میوه را فشرده و با استفاده از بازوی چرخان آب آن را استخراج می کند. این نوع آب میوه گیری بیشتر برای میوه هایی مانند انار، انگور و توت فرنگی استفاده می شود. مدل های پیچشی معمولاً اندازه کوچکی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. علاوه بر این، برخی از این مدل ها دارای فیلترهای قابل تنظیمی هستند که به کاربر امکان تنظیم غلظت آب میوه را می دهند. این نوع آبمیوه گیری ها به دلیل مکانیزم چرخشی که دارند نسبت به نمونه های کلاسیک به توان کمتری نیاز دارند.

این مدل ها عموماً برای استفاده حرفه ای در محیط های صنعتی یا رستورانی در نظر گرفته شده اند. آنها ساختار بزرگتر و پایدارتری دارند. که امکان به دست آوردن آب میوه از میوه های سفت تر و بزرگتر را فراهم می کند. طراحی اهرمی آنها به کاربر این امکان را می دهد که با کمترین تلاش، بیشترین آب میوه را استخراج کند. این مدل ها از فلزات مقاومی مانند استیل ضد زنگ ساخته می شوند و معمولا پایه های ثابت و سنگینی دارند تا دستگاه در حین استفاده حرکت نکند. قیمت این مدل ها نسبت به نمونه های داخلی بالاتر است اما دوام و کارایی بیشتری دارند.

مدل های مختلف آبمیوه گیری دستی برای نیازهای مختلف و کاربران مختلف طراحی شده است. اگر به دنبال آبمیوه گیری برای استفاده روزمره و آسان هستید، مدل های کلاسیک یا مخروطی انتخاب خوبی هستند. مدل های اهرمی صنعتی یا پرس سرد بهترین گزینه هستند.

    آبمیوه گیری دستی

    آبمیوه گیری دستی زیبا

    آبمیوه گیری دستی به روز

    فشار دادن بیشتر دستی است

    آبمیوه گیری دستی بامزه

    آبمیوه گیری دستی مخصوص

    فشار دادن بیشتر دستی است

    آبمیوه گیری دستی خوشگل

    یک آبمیوه گیری دستی حداقل

    آبمیوه گیری دستی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا