طراحی دکوراسیون داخلی

کدام برند یخچال ارزش خرید بیشتری دارد؟ امرسان یا الکترواستیل؟ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
کدام برند یخچال ارزش خرید بیشتری دارد؟ امرسان یا الکترواستیل؟ در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

در بین تولید کنندگان معروف و قابل اعتماد یخچال همیشه دو برند وجود دارد امرسان و الکترواستیل این دو برند به تولید و فروش یخچال های باکیفیت با طراحی زیبا و تکنولوژی بالا می پردازند که در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. در بسیاری از مشخصات فنی این دو برند بسیار شبیه به هم هستند و هر دو یخچال بسیار خوبی در بازار هستند. در زیر با بررسی یخچال های امرسون و الکترواستیل اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های یخچال امرسان





ویژگی های یخچال امرسان

برند امرسان یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان داخلی است که سه مدل یخچال فریزر، دو فریزر و یخچال بالا و پایین را در دسته فریزر و یخچال روانه بازار کرده است. هر کدام از این مدل ها مزایا و ویژگی های خود را دارند که باید با توجه به نیاز و سلیقه انتخاب شوند. در زیر اشاره ای کوتاه به ویژگی های کلی دارد یخچال امرسان خواهیم داشت

دارای سیستم انجماد آسان و سریع است

مجهز به سیستم ضد برفک مناسب

  • دارای سیستم تشخیص عیب است
  • مجهز به سیستم گردش هوا
  • کلاس انرژی مناسبی دارد
  • تضمین شده است
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

ویژگی های یخچال استیل برقی





ویژگی های یخچال استیل برقی

شرکت الکترواستیل یکی از آن برندهای شناخته شده ای است که از گذشته به دلیل کیفیت و کارایی مورد توجه بوده است. اگرچه یخچال استیل برقی تنوع زیادی وجود ندارد. اما با توجه به اینکه در تولید این محصولات از تکنولوژی های روز استفاده شده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند، از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار هستند. مهمترین ویژگی های یخچال استیل برقی عبارتند از:

  • مجهز به سیستم انجماد و خنک کننده

دارای سیستم گردش هوا می باشد

  • دارای سیستم خنک کننده
  • مجهز به موتور ایتالیایی و بسیار کم صدا
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • سیستم بدون یخبندان یا یخبندان وجود دارد
  • با 40 ماه گارانتی
  • مصرف برق کم

یخچال امرسان بهتر است یا الکترواستیل؟

انتخاب یخچال باید بر اساس تعدادی از عوامل و معیارها باشد. ابتدا باید نیازهای خود را اولویت بندی کنید و سپس با مقایسه انواع یخچال و ویژگی های آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. یخچال های امرسان و الکترواستیل از نظر کیفیت، امکانات، تکنولوژی و رضایت کاربر تقریبا در یک سطح هستند، اما برای اینکه بتوانید بین آنها انتخاب و تصمیم درستی بگیرید، باید ویژگی های این دو برند را بررسی و مقایسه کنید. یخچال ها . در این قسمت به مقایسه برخی از مهم ترین عوامل این دو یخچال می پردازیم.

گارانتی و گارانتی

گارانتی و خدمات پس از گارانتی یکی از فاکتورهای مهمی است که در انتخاب یخچال باید به آن توجه کرد. یخچال های الکترواستیل دارای 40 ماه گارانتی و بسیاری از خدمات پس از فروش دیگر مانند تعمیرات و خدمات مقرون به صرفه به تمام نقاط کشور می باشد. محصولات امرسان به ویژه یخچال امرسان دارای 36 ماه و گاهی 24 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در سراسر کشور خواهند بود. این شرکت ها همواره سعی می کنند با ارائه خدمات خوب و پاسخگویی 24 ساعته به مشکلات مشتریان رضایت مخاطبان را جلب کرده و خریدی مطمئن و مطمئن را برای آنها فراهم کنند.

قیمت

بحث قیمت نیز یکی از سوالاتی است که در انتخاب بین دو محصول بسیار تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که قیمت گذاری این محصولات به مواردی مانند جنس به کار رفته در دستگاه، انواع آپشن ها و موارد دیگری مانند میزان گارانتی بستگی دارد. یخچال های امرسان مدل های مختلفی دارند و تنوع زیاد در ارائه محصول باعث ایجاد انعطاف در قیمت نهایی محصول شده است و شما عزیزان قادر خواهید بود مدل پایین تری از یخچال امرسان را بدون تحمیل هزینه های گزاف خریداری کنید.

دسته انرژی

یکی از فاکتورهایی که خریداران در هنگام خرید محصولات برقی باید در نظر بگیرند رده انرژی است. می توان گفت مقوله انرژی یکی از عواملی است که در انتخاب بین 2 محصول برای محصولات پرمصرف مانند یخچال کمک زیادی می کند. یخچال های امرسان جزو اولین یخچال های کلاس A+++ در ایران بودند. یخچال های فولادی برقی دارای کلاس های انرژی A+ و A هستند.

کیفیت و دوام

یخچال های استیل برقی از نظر مواد و قطعات به کار رفته دارای موتور ایتالیایی بسیار بادوام و کم صدا هستند. یخچال فریزر امرسان نیز با استفاده از تکنولوژی روز و مواد اولیه مرغوب تولید می شود که دلیلی بر طول عمر و دوام هر دو برند یخچال است.

همانطور که گفته شد در مقایسه یخچال های آمرسان و الکترواستیل ابتدا باید جزئیات طراحی و ویژگی های این دو محصول را در نظر گرفت و سپس به این سوال پاسخ داد که آیا یخچال های آمرسان یا الکترواستیل بهتر هستند؟ برندهای امرسان و الکترواستیل از بهترین تولیدکنندگان ایرانی هستند که انواع لوازم خانگی را تولید می کنند و سال هاست که آنها را به بازار عرضه می کنند.

هر دو یخچال از برندهای معتبر ایرانی هستند و محصولات باکیفیت تولید می کنند. اما در پاسخ به اینکه یخچال امرسان خوب است یا الکترواستیل و با مقایسه این دو محصول باید گفت که با توجه به نوع و مدل یخچال، بهترین برندها متفاوت است و شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خود از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

جیمبو شاپ یکی از معتبرترین و خوب ترین فروشگاه های اینترنتی کشور یخچال های الکترواستیل و امرسان به مشتریان عزیز ارائه می دهد. یخچال های امرسون و الکترواستیل را می توانید از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ خریداری کنید بصورت نقد و اقساط خرید کنید و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا