طراحی دکوراسیون داخلی

مدل های تراول ماگ جدید و خاص در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
مدل های تراول ماگ جدید و خاص در سال ۱۴۰۳ را به شما نشان دهیم. پس اگر دوست دارید این مدل های خاص را مشاهده کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

لیوان های مسافرتی یا “لیوان های مسافرتی” نه تنها برای حمل مایعات کاربردی هستند، بلکه می توانند عنصر زیبایی و سلیقه شخصی نیز باشند. در حال حاضر لیوان های مسافرتی متنوعی در بازار موجود است که در طرح ها و مواد مختلفی تولید می شوند. بعضی از مدل های جدید و خاص مجلات مسافرتی به شرح زیر است:

مجلات دو جداره با روکش بیرونی قابل جدا شدن: این نوع لیوان ها دارای دو جداره هستند که مایعات داخل لیوان را از گرما یا سرما محافظت می کنند. برخی از آنها دارای روکش بیرونی قابل جدا شدن هستند که می توانید با تغییر طرح یا تصویر آن را جدا کرده و جلوه جدیدی به جام ببخشید.

لیوان با آثار هنری یا نقاشی های دستی: لیوان هایی با طراحی هنری خاص یا حتی نقاشی شده با دست که می تواند مطابق با سلیقه و ترجیحات شما باشد.

ماگ متحرک با قطعات متحرک: برخی از فنجان ها دارای قطعات قابل جابجایی هستند که برای افزودن نوشیدنی های مختلف یا حتی برای تمیز کردن به راحتی می توان آنها را جدا کرد.

فنجان با پوشش نرم و طراحی خاص: لیوان هایی با روکش نرم و طرح ها و رنگ های خاص.

آهنربا با محفظه برای اضافه کردن لوازم جانبی دیگر: برخی از فنجان ها دارای قطعاتی برای افزودن لوازم دیگر مانند قاشق یا خودکار هستند که کاربرد آنها را افزایش می دهد.

جام هایی با طراحی اسپرت: این نوع لیوان ها دارای طرح ها و ویژگی هایی هستند که برای استفاده در حین ورزش مناسب است مانند فنجان های اندازه گیری میزان مصرف آب که در بین ورزشکاران محبوبیت دارد.

با توجه به انواع و اندازه های مختلف، مهم است که یک لیوان مسافرتی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد. با ما در وب سایت مجله سروین دیزاین بپیوندید و مدل های جدید و خاص مجلات مسافرتی دیدن

مدل های جدید مجلات مسافرتی

مدل های جدید و خاص ژورنال مسافرتی

مدل های جدید و شیک ژورنال های مسافرتی

طرح های جدید و زیبای مجله مسافرتی

مجله مسافرتی جدید و مدل های زیبا

طرح های جدید و زیبای مجله مسافرتی

مدل های جدید و لوکس ژورنال های مسافرتی

مدل های جدید و لوکس ژورنال های مسافرتی

طرح های جدید و به روز مجلات مسافرتی

مدل های جدید و شیک مجلات مسافرتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا