طراحی دکوراسیون داخلی

لوکس ترین و زیباترین مدل های ظروف چینی آنتیک در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
لوکس ترین و زیباترین مدل های ظروف چینی آنتیک در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

چینی عتیقه: غذاهای چینی یکی از پرطرفدارترین انواع ظروف آشپزخانه و پذیرایی هستند که به دلیل زیبایی و ماندگاری جایگاه ویژه ای در فرهنگ ها و سنت های مختلف به دست آورده اند. تاریخچه این ظروف به چین باستان برمی گردد و از آن زمان تاکنون تغییرات و تحولات زیادی را تجربه کرده اند. در این مقاله به بررسی مدل های مختلف ظروف چینی، ویژگی های هر کدام و کاربرد آن ها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین لوکس ترین و زیباترین مدل ظروف چینی آنتیک برای شما آوردیم.

ظروف چینی آنتیک لوکس

چینی عتیقه:

چینی اولین بار در چین در زمان سلسله تانگ (618-907 پس از میلاد) تولید شد و در دوران سلسله مینگ (1368-1644 پس از میلاد) به اوج شکوفایی خود رسید. این ظروف به تدریج به سایر نقاط جهان صادر شد و در اروپا به خصوص در قرن های 17 و 18 بسیار محبوب شد. تولید چینی در اروپا ابتدا در میسن آلمان آغاز شد و به تدریج به کشورهای دیگر گسترش یافت.

پرسلن از خاک رس کائولن و سایر مواد معدنی ساخته می شود. و پس از فرم دادن و تزیین در دمای بسیار بالا پخته می شوند. این فرآیند چینی را بسیار مقاوم و بادوام می کند. یکی از ویژگی های مهم پرسلن شفافیت، سختی، مقاومت در برابر حرارت و لکه کم است. علاوه بر این، این ظروف به دلیل سطح صاف و غیر متخلخل از بهداشت بیشتری نسبت به بسیاری از مواد دیگر برخوردار هستند.

ظروف چینی با سابقه ای طولانی و غنی همچنان یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین ظروف غذاخوری در جهان است. از الگوهای سنتی تا به روز، فانتزی و هنری. هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فردی هستند که می توانند نیازها و سلیقه های مختلف را برآورده کنند. انتخاب الگوی چینی مناسب می تواند به زیبایی و باشکوهیت میز ناهارخوری شما بیفزاید و تجربه ای باشکوه و به یاد ماندنی را برای مهمانانتان رقم بزند.

چینی آنتیک

ظروف چینی آنتیک بامزه

چینی آنتیک باشکوه

چینی آنتیک به روز

چینی آنتیک ظریف

ظروف چینی آنتیک باشکوه

مینیمال چینی عتیقه

ظروف چینی آنتیک بامزه

چینی آنتیک باشکوه

ظروف چینی قدیمی تر هستند

چینی آنتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا