طراحی دکوراسیون داخلی

لوکس ترین و باشکوه ترین مدل های استند پذیرایی به روز در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
لوکس ترین و باشکوه ترین مدل های استند پذیرایی به روز در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

پذیرایی به روز: استندهای پذیرایی از جمله وسایل مهمی هستند که می توانند تاثیر بسزایی در زیبایی و تاثیرگذاری میزهای پذیرایی داشته باشند. از این غرفه ها برای نمایش و سرو انواع غذاها، شیرینی ها، میوه ها و سایر مواد غذایی استفاده می شود. و علاوه بر افزودن به جلوه بصری، به نظم بخشیدن به میز کمک می کنند. در این مقاله به معرفی انواع مدل های میز پذیرایی و کاربردهای هر کدام می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین لوکس ترین و باشکوه ترین مدل استندهای پذیرایی به روز برای شما آوردیم.

پذیرایی به روز زیبا

پذیرش به روز:

استندهای کفی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع استندهای پذیرایی هستند. این قفسه ها معمولاً چندین طبقه دارند که به صورت عمودی روی هم چیده شده اند. از این استند ها برای سرو انواع کیک، شیرینی، کاپ کیک، میوه و حتی ساندویچ های کوچک استفاده می شود. مدل های کف بسیار محبوب هستند زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند و دسترسی آسان به همه اقلام را فراهم می کنند.

استندهای تکی معمولاً از یک سطح صاف تشکیل شده و بیشتر برای نمایش کیک های تولد و مناسبت های باشکوه استفاده می شود. این نوع استندها در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند و می توانند از مواد مختلفی مانند چوب، شیشه، فلز و پلاستیک ساخته شوند.

قفسه های برج ساختاری برج مانند دارند و معمولا برای نمایش شیرینی ها و خوراکی های کوچک به صورت جداگانه استفاده می شوند. این نوع استندها اغلب در مجالس رسمی و عروسی استفاده می شوند و می توانند به تزئین میز و جذب بصری فضا کمک کنند.

از استندهای چند منظوره می توان به عنوان سینی سرو یا حتی مکانی برای نگهداری و نمایش اقلام مختلف استفاده کرد. این نوع استندها معمولا دارای چندین بخش مجزا هستند که می توانند انواع غذاها را به صورت منظم و باشکوه به نمایش بگذارند.

    پذیرایی به روز

    پذیرایی به روز جدید

    پذیرایی لوکس به روز

    پذیرایی به روز ویژه

    پذیرایی به روز خوشگل

    پذیرایی لوکس به روز

    پذیرایی لوکس به روز

    میز پذیرش به روز بامزه

    پذیرایی به روز خوشگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا