طراحی دکوراسیون داخلی

زیباترین و جدیدترین مدل های سرویس قاشق و چنگال طلائی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
زیباترین و جدیدترین مدل های سرویس قاشق و چنگال طلائی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

سرویس قاشق و چنگال طلا: یکی از وسایل اساسی و رایج در هر خانه ای هستند و در طول تاریخ مدل های مختلفی از آنها طراحی و ساخته شده است. این ابزارها نه تنها به دلایل کاربردی و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها همچنین به عنوان نماد مهمان نوازی و هنر در بسیاری از فرهنگ ها شناخته می شوند. در زیر به چند مدل قاشق و چنگال و تفاوت ها و ویژگی های آنها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین زیباترین و جدیدترین مدل های سرویس طلا قاشق و چنگال برای شما آوردیم.

سرویس قاشق و چنگال طلا

سرویس قاشق و چنگال طلا:

قاشق ها:
آ. قاشق:
قاشق غذاخوری یا قاشق سوپ خوری یکی از رایج ترین انواع قاشق است. اندازه این قاشق ها نسبت به سایر قاشق ها بزرگتر است.

ب قاشق دسر:
قاشق های دسر کوچکتر از قاشق غذاخوری هستند. و قرار است دسرهایی مانند کیک، پودینگ و بستنی بخورند. این قاشق ها به دلیل سایز کوچکتر، برای مصرف دسر و خوردن راحت تر مناسب هستند.

جی. قاشق چایخوری:
قاشق چای خوری کوچک ترین نوع قاشق است و برای هم زدن چای و قهوه استفاده می شود. و نوشیدنی های دیگر برای افزودن شکر به آنها استفاده می شود. از این قاشق ها می توان برای مصرف دارو یا غذای کودک نیز استفاده کرد.

e. قاشق های سرو:
این قاشق ها بزرگتر از قاشق های معمولی هستند و برای سرو غذا از ظروف بزرگ در بشقاب های جداگانه استفاده می شوند. قاشق های سرو می تواند به اشکال مختلفی مانند قاشق سالاد، قاشق برنج و قاشق خورش باشد.

چنگال:
آ. چنگال:
چنگال چهار شاخ دارد. و برای خوردن غذاهای اصلی مانند گوشت، سبزیجات و ماکارونی استفاده می شود. این چنگال ها برای جابجایی و برش مواد غذایی طراحی شده اند.

ب چنگال دسر:
چنگال های دسر کوچکتر از چنگال های شام هستند و معمولا سه شاخه دارند. از این چنگال ها برای خوردن دسرهایی مانند کیک، پای و تارت استفاده می شود.

جی. چنگال سالاد:
چنگال سالاد کمی بزرگتر از چنگال دسر و کوچکتر از چنگال شام است. این چنگال ها می توانند چهار بند یا کمتر داشته باشند و به طور باشکوه طراحی شده اند.

ث. چنگال سدر:
چنگال های سرو بزرگتر از چنگال های شام هستند و برای سرو غذا از ظروف بزرگ در بشقاب های جداگانه استفاده می شوند. این چنگال ها معمولا دو یا سه شاخک دارند و برای چیدن و جابجایی تکه های بزرگ غذا مناسب هستند.

سرویس قاشق و چنگال طلایی زیبا

سرویس قاشق و چنگال طلایی باشکوه

سرویس قاشق و چنگال طلای خوشگل

سرویس قاشق و چنگال طلایی تره

سرویس قاشق و چنگال طلا مینیمال

سرویس قاشق و چنگال طلایی تره

سرویس قاشق و چنگال طلای خوب

سرویس طلا مخصوص قاشق و چنگال

سرویس قاشق و چنگال طلایی باشکوه

سرویس قاشق و چنگال طلای لوکس

سرویس قاشق و چنگال طلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا