طراحی دکوراسیون داخلی

زیباترین و بامزه ترین مدل های راه پله با طراحی آنتیک در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
زیباترین و بامزه ترین مدل های راه پله با طراحی آنتیک در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

پله طرح عتیقه: پله ها بخش مهمی از معماری هر ساختمان هستند. که علاوه بر کارکرد اصلی خود در زیبایی و جلوه داخلی فضا نقش بسزایی دارند. مدل های راه پله انواع مختلفی دارند که هر کدام را می توان با توجه به نیازهای کاربردی، سلیقه زیبایی شناختی و محدودیت فضا انتخاب کرد. در اینجا به بررسی چند مدل پله می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین زیباترین و بامزه ترین مدل های راه پله با طرح آنتیک برای شما آوردیم.

راه پله ای با طرح آنتیک باشکوه

پله طرح عتیقه:

راه پله مستقیم ساده ترین و رایج ترین نوع راه پله است که در یک خط مستقیم از یک طبقه به طبقه دیگر اجرا می شود. این نوع راه پله برای فضاهای بزرگ و وسیع مناسب است و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی و با کمترین هزینه قابل اجرا است. از نظر زیبایی می توان این مدل را با متریال های مختلفی مانند چوب، فلز یا بتن تزیین کرد.

راه پله مارپیچ یکی از زیباترین و باشکوه ترین مدل های پله است که به لطف شکل منحصر به فرد خود جلوه باشکوهی به فضای داخلی می دهد. این نوع راه پله معمولا در فضاهای کوچک استفاده می شود و نیاز به فضای زیادی ندارد. طراحی این نوع راه پله می تواند از مواد مختلفی مانند فلز، چوب و شیشه ساخته شود و به دلیل پیچیدگی ساخت، هزینه بیشتری نسبت به پله های مستقیم دارد.

راه پله یا پله قیچی دو طرفه از دو خط راه پله تشکیل شده است که در جهت مخالف قرار دارند و در یک نقطه به هم می رسند. این مدل برای فضاهای بزرگ مناسب است و معمولا در ساختمان های عمومی مانند هتل ها و مراکز خرید استفاده می شود. طراحی این نوع راه پله به خصوص اگر با متریال با کیفیت و دکوراسیون مناسب همراه باشد می تواند بسیار چشمگیر و زیبا باشد.

راه پله سه طرفه یا راه پله U شکل از سه خط راه پله تشکیل شده است که با زاویه ای نسبت به یکدیگر قرار گرفته و در نهایت به یکدیگر متصل می شوند. این نوع راه پله برای فضاهای بزرگ و باز مناسب است و معمولا در خانه های دو طبقه و یا ویلایی استفاده می شود. طراحی این نوع راه پله را می توان با متریال های مختلفی تکمیل کرد و به لطف شکل باشکوه خود ظاهری به روز و بامزه به فضای داخلی می بخشد.

یک راه پله با طرح آنتیک

راه پله ای با طرح آنتیک زیبا

راه پله ای با طرح آنتیک بامزه

یک راه پله با طراحی باشکوه عتیقه

پلکان طرح قدیمی تری دارد

راه پله با مینیمال طراحی عتیقه

راه پله ای با طرح آنتیک مجلل

یک راه پله با طراحی باشکوه عتیقه

یک راه پله با طرح آنتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا