طراحی دکوراسیون داخلی

زیباترین و بامزه ترین مدل های دیوارپوش سنگی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
زیباترین و بامزه ترین مدل های دیوارپوش سنگی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

روکش دیوار سنگی یکی از باشکوه ترین و ماندگارترین انتخاب ها برای تزیین و تکمیل دیوارها در محیط های مختلف هستند. این نوع دیوارپوش ها نه تنها زیبایی باشکوهی به فضا می بخشند، بلکه از نظر دوام و کارایی مزایای زیادی نیز دارند. در ادامه به بررسی انواع الگوهای روکش دیوار سنگی و کاربرد آنها خواهیم پرداخت.

ما در مجله سروین دیزاین زیباترین و بامزه ترین مدل دیوارپوش های سنگی برای شما آوردیم.

روکش سنگ مخصوص دیوار

روکش سنگ:

سنگ های طبیعی مانند مرمر، گرانیت، تراورتن و سنگ آهک از جمله پرکاربردترین مصالح در پوشش دیوار سنگی هستند. این نوع سنگ ها به دلیل تنوع در رنگ و نقش طبیعی از باشکوهیت و زیبایی باشکوهی برخوردار هستند. سنگ مرمر به دلیل ظاهر مجلل و براق خود معمولاً در فضاهای داخلی لوکس مانند لابی هتل ها و پذیرایی استفاده می شود. گرانیت به دلیل سختی و مقاومت بالا برای محیط های پرتردد مانند آشپزخانه و حمام مناسب است.

سنگ های مصنوعی که با نام های مختلفی مانند سنگ های بازسازی شده یا مهندسی شده شناخته می شوند، از مواد معدنی و رزین های پلیمری ساخته می شوند. این نوع سنگ ها به دلیل قابلیت ساخت در طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین وزن کمتری که نسبت به سنگ های طبیعی دارند، بسیار محبوب هستند. دیوارپوش های سنگ مصنوعی اغلب در فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شوند و به راحتی نصب می شوند.

سنگ های آنتیک قطعات کوچکی از سنگ های طبیعی هستند که به طرز هنرمندانه ای با طرح های مختلف ترکیب شده اند. این نوع دیوارپوش ها جلوه ای وینتیج و کلاسیک به فضا می دهند و اغلب در دکوراسیون داخلی منازل، رستوران ها و کافه ها استفاده می شوند. استفاده از سنگ های آنتیک به خصوص در دیوارهای برجسته می تواند شخصیت و عمق بیشتری به فضا ببخشد.

سنگ های تزئینی که بیشتر سنگ های مصنوعی هستند با طرح ها و نقش های متنوع خود می توانند جلوه های بسیار زیبایی به دیوارها ببخشند. این نوع دیوارپوش ها برای دیوارهای برجسته، ستون ها و حتی سقف ها مناسب هستند و می توانند باشکوهیت بصری یک فضا را تا حد زیادی افزایش دهند.

    روکش دیوار سنگی

    روکش دیوار سنگی بامزه

    دیوارپوش سنگ خوشگل

    دیوارپوش سنگی به روز

    دیوارها از سنگ ساخته شده است

    دیوارپوش سنگی لوکس

    روکش دیوار سنگی بامزه

    دیوارها از سنگ ساخته شده است

    حداقل پوشش سنگی دیوارها

    دیوارپوش سنگی لوکس

    دیوارها از سنگ ساخته شده است

    روکش دیوار سنگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا