طراحی دکوراسیون داخلی

زیباترین و باشکوه ترین مدل های ظروف چینی با طراحی آنتیک در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
زیباترین و باشکوه ترین مدل های ظروف چینی با طراحی آنتیک در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

چینی با طرح آنتیک: ظروف چینی از جمله محصولاتی هستند که از دیرباز در فرهنگ ها و کشورهای مختلف جایگاه ویژه ای داشته اند. این ظروف با زیبایی و ظرافت باشکوه خود توانسته اند نظر هنردوستان و مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. در ادامه به بررسی مدل های مختلف ظروف چینی می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین زیباترین و باشکوه ترین مدل ظروف چینی با طرح آنتیک برای شما آوردیم.

ظروف چینی با طرح آنتیک باشکوه

چینی با طرح آنتیک:

ظروف چینی ساده و سفید یکی از رایج ترین و محبوب ترین مدل های ظروف چینی است. این نوع ظروف چینی به دلیل طراحی ساده و بی نظیری که دارد، می تواند با هر نوع دکوراسیون و میز آرایی سازگار شود. این ظروف معمولا در مهمانی های رسمی و غیررسمی استفاده می شوند و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند. برندهایی مانند «لوورامیکس» و «ویلروی اند بوخ» برای تولید این نوع ظروف شناخته شده هستند.

این نوع چینی با نقوش گل و نقاشی های دستی تزئین شده است. طرح های گل، حیوانات و مناظر طبیعی از جمله رایج ترین طرح هایی است که بر روی این ظروف حک می شود. این نوع چینی ها اغلب با رنگ های زنده و باشکوه تزئین می شوند و جلوه ای هنرمندانه به میز ناهارخوری می بخشند. برندهایی مانند «رویال آلبرت» و «وِدگوود» در تولید ظروف چینی رنگ شده و گلدار تخصص داشتند.

چینی مینیمالیستی به دلیل طرح های ساده، خطوط تمیز و رنگ های ملایمش شناخته شده است. این نوع ظروف در دهه های اخیر و با توجه به روندهای به روز در دکوراسیون داخلی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. آنها به دلیل سادگی و زیبایی غیر باشکوه، هم برای زندگی روزمره و هم برای مهمانی های مد روز مناسب هستند. برندهایی مانند «Iittala» و «Muuto» تولیدکنندگان معروف چینی مینیمال هستند.

    چینی با طرح آنتیک

    ظروف چینی با طرح آنتیک زیبا

    ظروف چینی با طرح آنتیک بامزه

    چینی با طرح آنتیک باشکوه

    ظروف چینی با طرح آنتیک

    ظروف چینی با طراحی آنتیک مجلل

    ظروف چینی با طراحی آنتیک مجلل

    ظروف چینی با طراحی آنتیک مجلل

    ظروف چینی با طرح گل آنتیک

    چینی با طرح آنتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا