طراحی دکوراسیون داخلی

زیباترین مدل های درب ورودی باغ فانتزی و باشکوه در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
زیباترین مدل های درب ورودی باغ فانتزی و باشکوه در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

درب ورودی باغ فانتزی: درب ورودی باغ یکی از مهمترین عناصر طراحی باغ و فضای سبز است که می تواند باشکوهیت باشکوهی به آن ببخشد.

برخی از بامزه ترین مدل های درب ورودی باغ فوق العاده و زیبا:

  1. درهای چوبی با دهانه های هندسی: این نوع درب ها با استفاده از چوب و دهانه های هندسی در اشکال و نقش های مختلف طراحی پیچیده و باشکوهی را ایجاد می کنند. این درب ها معمولا با ترکیب رنگ های مختلف و یا حتی با استفاده از نور مناسب به زیبایی بیشتری دست می یابند.
  2. درب های زیبا با موزاییک و نمای سنگی: برای ایجاد نقوش و طرح های زیبا و خارق العاده در این نوع درب ها از مصالح مختلفی مانند موزاییک، نما سنگ و یا سنگ های طبیعی استفاده می شود. این درب ها به دلیل ترکیب رنگ ها و بافت های مختلف بسیار باشکوه و دلپذیر به نظر می رسند.
  3. درب های فلزی با خطوط هندسی: این نوع درب های فلزی با استفاده از خطوط و نقوش هندسی در اشکال مختلف طراحی می شوند. این درب ها به دلیل ظاهر ساده و همچنین باشکوهیت هندسی خود به خوبی برای باغ هایی با سبکی به روز و بامزه مناسب هستند.
  4. درهای بافته شده از ورق های فلزی: این نوع درب ها با استفاده از ورق های فلزی که به روش های مختلف بافته می شوند طراحی می شوند. این درب ها به دلیل نقش و نگارهای منحصر به فرد ایجاد شده بر روی آنها بسیار زیبا و باشکوه به نظر می رسند.
  5. درهای گلخانه با گنج: این نوع درب ها با استفاده از گلخانه های شفاف یا شبکه های فلزی پر از گنج طراحی می شوند. این درها با وجود شفافیت و رنگارنگی گیاهان، زیبایی و باشکوهیت بی نظیری به باغ می دهند.

در نهایت، نوع درب ورودی باغ انتخاب شده باید متناسب با سبک و معماری کلی باغ باشد و به زیبایی و باشکوهیت فضا کمک کند. برای دیدن این مدل های باشکوه با ما در سروین دیزاین همراه باشید.

    درب ورودی باغ فوق العاده ماه و خورشید

    درب ورودی باغ فانتزی طرح عقاب

    درب ورودی باغ فانتزی بنفش

    درب ورودی باغ فانتزی زیبا

    درب ورودی باغ فانتزی با طرح پروانه

    درب ورودی باغ فانتزی سه بعدی

    درب ورودی باغ فوق العاده از طرح اسب

    درب ورودی باغ فوق العاده از طرح درخت

    درب ورودی باغ فانتزی با طرح اسکلت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا