طراحی دکوراسیون داخلی

خاص ترین مدل های شمع تزئینی دکوراتیو خاص در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
خاص ترین مدل های شمع تزئینی دکوراتیو خاص در سال ۱۴۰۳ را به شما نشان دهیم. پس اگر دوست دارید این مدل های خاص را مشاهده کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شمع های کریستالی: شمع های کریستالی یکی از خاص ترین مدل های شمع های تزیینی هستند. آنها با جلوه خاصی که به اتاق می دهند فضایی از زرق و برق و تجمل ایجاد می کنند. این شمع تزیینی تزیینی آنها معمولاً با کریستال های شفاف یا رنگی ساخته می شوند که نور زیبا و خاصی از اطراف خود ساطع می کنند.

شمع های مجسمه سازی:

شمع های مجسمه ای با طرح های خاص و منحصر به فرد از جمله تزئینات تزئینی بسیار خاص هستند. این شمع ها معمولاً از مواد مختلفی مانند موم یا پارافین ساخته می شوند و در اشکال مختلفی مانند حیوانات، گل ها، اشیاء هنری و غیره طراحی می شوند.

شمع های معطر:

شمع های معطر با ترکیبی از عطر و نور برای ایجاد فضایی روایی و آرامش بخش بسیار مناسب هستند. معمولا این شمع ها از مواد مرغوب و رایحه های مختلف ساخته می شوند که علاوه بر ایجاد نور، بوی مطبوعی را در اتاق متصاعد می کنند.

شمع های هنری دست ساز:

شمع های هنری دست ساز با تکنیک های خاص و صنایع دستی به اشکال زیبا و هنرمندانه در می آیند. این شمع ها با استفاده از رنگ های مختلف می توانند جلوه های خاصی مانند جلوه های رنگی یا طرح های هنری داشته باشند که برای تزیینات تزئینی بسیار مناسب هستند.

شمع های شیک و خلاقانه:

شمع های فانتزی و خلاقانه با طرح های منحصر به فرد و غیر معمول به عنوان یکی از خاص ترین مدل های شمع تزیینی شناخته می شوند. این شمع ها معمولاً از داستان ها، شخصیت های کارتونی محبوب یا اشیاء طبیعی مانند گل ها و حیوانات الهام می گیرند.

شمع های نئون:

شمع های نئون با نور بسیار روشن و رنگ های خاص خاصیت خاصی به فضای دکوراتیو می بخشد. این شمع ها معمولا از موادی مانند پلاستیک ساخته می شوند و با استفاده از فناوری نئون نور متنوع و خاصی از خود ساطع می کنند.

علاوه بر این، توجه به جزئیاتی مانند اندازه، رنگ و طرح های خاص هر نوع شمع می تواند در انتخاب مدلی که بیشتر با سلیقه و فضای دکوری شما مطابقت دارد، موثر باشد. با ما در مجله سلام خانم برای مشاهده تعدادی از این طرح های شمع تزیینی با ما همراه باشید.

شمع تزئینی صورتی

شمع تزیینی با طرح گل

شمع تزئینی سفید و بنفش

شمع تزئینی سبز و بنفش

شمع تزئینی منحنی

شمع تزئینی کروی

شمع تزیینی استوانه ای و گره ای

شمع تزیینی شیک

شمع تزیینی شیک

شمع تزیینی زیبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا