طراحی دکوراسیون داخلی

جدیدترین و شیک ترین دیزاین کافه بار کلاسیک آشپزخانه در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
جدیدترین و شیک ترین دیزاین کافه بار کلاسیک آشپزخانه در سال ۱۴۰۳ را به شما نشان دهیم. پس اگر دوست دارید این مدل های خاص را مشاهده کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرح یک کافه کلاسیک این ترکیبی زیبا از ظرافت و بافت سنتی است که از دهه های گذشته الهام گرفته شده است. در این سبک معمولا از مواد چوبی گرم، چرم های نرم و رنگ های آرام استفاده می شود که فضای دلپذیر و فوق العاده ای ایجاد می کند. با ما در مجله سلام خانم بیا چند تا از این طرح ها رو ببین یک کافه کلاسیک دیدن

انتخاب مواد مناسب

انتخاب مواد مناسب برای ایجاد یک طراحی خاص و شیک کافی بار بسیار مهم است. از چوب های گرم و تیره مانند چوب ماهون و گردو برای مبلمان و لوازم جانبی استفاده کنید. همچنین چرم های طبیعی صندلی و مبل نیز بر زیبایی فضا افزوده است.

طراحی معماری

طراحی معماری کلاسیک که به خاطر نوارهای چوبی، ستون های قوسی و سقف های بلند معروف است، می تواند به طراحی کافی بار شما اعتبار و اصالت بیشتری بدهد. سعی کنید جزئیات زیبایی مانند معماری محله و شیب سقف را در طراحی خود اضافه کنید.

رنگ ها و دکوراسیون

استفاده از رنگ های آرام و گرم مانند قهوه ای، شرابی و طلایی به طراحی کافه بار زیبایی می بخشد. تزئینات الهام گرفته شده از دهه های گذشته، مانند عکس های سیاه و سفید، لامپ های عتیقه و آینه های قدیمی، حس بی زمانی را به فضا می بخشد.

روشنایی

نورپردازی یکی از جنبه های ضروری طراحی قهوه بار کلاسیک است. استفاده از چراغ های آنتیک، نور پس زمینه و لامپ های طبیعی حس گرما و راحتی را در فضا ایجاد می کند. همچنین استفاده از شمع های معطر و شمع های تزئینی می تواند جلوه خاصی به کافه بار شما ببخشد.

کافی بار کلاسیک و تخصصی

کافی بار کلاسیک طوسی

یک کافه کلاسیک خاص و خاص

کافه بار سفید کلاسیک

کافی بار دیواری کلاسیک

قهوه بار کلاسیک تاریفا

کافی بار کلاسیک و شیک

کافه قهوه ای کلاسیک

کافی بار سفید کلاسیک خاص

کافی بار کلاسیک شیک و زیبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا