طراحی دکوراسیون داخلی

جدیدترین و باشکوه ترین مدل های فنجان قهوه خوری لوکس در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
جدیدترین و باشکوه ترین مدل های فنجان قهوه خوری لوکس در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

لیوان قهوه لوکس: قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. و مصرف آن با فرهنگ ها و سنت های مختلف مرتبط است. در اینجا به چند مدل معروف لیوان قهوه می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین جدیدترین و باشکوه ترین مدل های لیوان قهوه لوکس برای شما آوردیم.

لیوان قهوه لوکس باشکوه

لیوان قهوه لوکس:

1. فنجان اسپرسو
فنجان های اسپرسو معمولا کوچک و فشرده هستند و ظرفیتی در حدود 60 تا 90 میلی لیتر دارند. این فنجان ها اغلب از سرامیک یا چینی ساخته شده اند که به حفظ دمای قهوه کمک می کند. طراحی این فنجان ها به گونه ای است که فنجان های کوچک و ضخیم اسپرسو را به خوبی نگه می دارد و طعم و عطر خود را به خوبی حفظ می کند. برخی از مدل‌ها دیواره‌های ضخیم‌تری دارند تا گرما را طولانی‌تر حفظ کنند.

2. فنجان کاپوچینو
فنجان های کاپوچینو معمولاً بزرگتر از فنجان های اسپرسو هستند و ظرفیتی در حدود 150 تا 180 میلی لیتر دارند. این لیوان ها نیز معمولاً از سرامیک ساخته می شوند و دارای دیواره های ضخیم تری برای حفظ دمای کف قهوه و شیر هستند. شکل این فنجان ها به گونه ای است که می تواند کف شیر بیشتری را در خود نگه دارد و به همین دلیل لبه های فنجان کمی گشادتر است.


3. لیوان

لیوان ها لیوان های بزرگی هستند که ظرفیت آن ها می تواند از 250 تا 500 میلی لیتر یا حتی بیشتر متغیر باشد. این فنجان ها اغلب برای نوشیدن قهوه طولانی تری مانند آمریکنو، دمی کافه یا حتی لاته استفاده می شوند. لیوان ها از مواد مختلفی مانند سرامیک، فولاد ضد زنگ و پلاستیک ساخته می شوند. برخی از مجلات دارای دسته های بزرگ و راحت هستند که برای در دست گرفتن مناسب هستند.

4. یک فنجان لاته
لیوان های لاته معمولاً بزرگتر از لیوان های کاپوچینو هستند و ظرفیتی در حدود 240 تا 300 میلی لیتر دارند. این فنجان ها نیز اغلب از سرامیک ساخته می شوند و دیواره های ضخیم تری دارند. شکل این فنجان ها به گونه ای است که شیر و کف شیر بیشتری را در خود نگه می دارد و به همین دلیل لبه های فنجان پهن تر است. برخی از مدل ها دارای طرح های زیبا و منحصر به فردی هستند که نوشیدنی را لذت بخش تر می کند.

5. فنجان موکا
فنجان های موکا معمولاً بزرگتر از فنجان های اسپرسو و کاپوچینو هستند و ظرفیتی در حدود 180 تا 240 میلی لیتر دارند. جنس این لیوان ها معمولاً سرامیکی است و دیواره های ضخیم تری برای حفظ دمای نوشیدنی دارند. طراحی متنوع و رنگارنگ این لیوان ها باعث باشکوهیت بیشتر آنها شده است.

لیوان قهوه لوکس

یک لیوان قهوه لوکس زیبا

لیوان قهوه لوکس باشکوه

لیوان قهوه لوکس بامزه

لیوان قهوه لوکس باشکوه

لیوان قهوه لوکس به روز

لیوان قهوه لوکس بامزه

لیوان قهوه مینیمال لوکس

لیوان قهوه لوکس باشکوه

لیوان قهوه لوکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا