طراحی دکوراسیون داخلی

جدیدترین و باشکوه ترین مدل های ظروف چینی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
جدیدترین و باشکوه ترین مدل های ظروف چینی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

ظروف چینی آنها یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین انواع ظروف در جهان هستند. این ظروف به دلیل زیبایی، استحکام و کیفیت بالا بسیار محبوب هستند. انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب به بررسی مدل های مختلف ظروف چینی می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین جدیدترین و باشکوه ترین مدل های ظروف چینی برای شما آوردیم.

چینی گلدار

ظروف چینی:

یکی از معروف ترین و گران ترین انواع چینی چینی استخوانی است. این نوع ظروف از ترکیب خاک رس، ظروف سنگ چینی و خاکستر استخوان تهیه می شود. چینی استخوانی شفافیت و درخشندگی باشکوهی دارد و به دلیل وجود خاکستر استخوان نسبت به سایر انواع چینی سبکتر و نازکتر است. این ویژگی ها چینی استخوانی را برای مجالس و مراسم رسمی بسیار مناسب می کند.

چینی سخت نوع دیگری است که از ترکیب خاک رس و کائولن ساخته می شود. این نوع پرسلن در دمای بسیار بالا پخته می شود و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد. چینی سخت بیشتر در تولید ظروف روزمره و صنعتی کاربرد دارد و به دلیل استحکام بالایی که دارد گزینه مناسبی برای زندگی روزمره محسوب می شود.

چینی نرم از ترکیب خاک رس، شیشه و گچ ساخته می شود. این نوع پرسلن دمای پخت کمتری نسبت به چینی سخت دارد و در نتیجه نرمتر و کشسانی بیشتری دارد. نرم ها به دلیل زیبایی و لطافت بیشتر در تولید ظروف تزیینی و زینتی استفاده می شود.

هنگام استفاده باید مراقب بود که این ظروف در معرض ضربه و فشار قرار نگیرند. مایکروویو و اجاق نیز نباید استفاده شوند، مگر اینکه در بسته بندی آنها به وضوح ذکر شده باشد که برای این منظور مناسب هستند.

مدل ها و طرح های مختلف می تواند گزینه های مناسبی برای استفاده روزمره و همچنین مجالس و مراسم رسمی باشد. انتخاب مدل مناسب به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. با رعایت نکات نگهداری و مراقبت می توانید تا مدت ها از زیبایی و کیفیت این ظروف لذت ببرید.

    ظروف چینی

    چینی زیبا

    چینی باشکوه

    چینی بامزه

    چینی به روز

    ظروف چینی خوشگل

    غذاهای چینی بیشتر است

    مینیمال چینی

    چینی بامزه

    چینی به روز

    ظروف چینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا