طراحی دکوراسیون داخلی

بهار و تغییر دکوراسیون خانه با نشیمن چوبی، کنسول و میزهای باشکوه در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
بهار و تغییر دکوراسیون خانه با نشیمن چوبی، کنسول و میزهای باشکوه در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

شاید اکنون که فصل بهار نزدیک است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه با چیدمانی مناسب خانه خود را زیباتر کنید؟ در این مطلب ایده های بامزه برای دکوراسیون منزل با میز، دکوراسیون منزل با نشیمن چوبی و دکوراسیون منزل با کنسول را به شما ارائه می دهیم. میزهای کنسول مکان مناسبی برای چراغ های رومیزی، قطعات تزئینی و آثار هنری هستند. آنها یک انتخاب همه کاره هستند که در فضاهای جمع و جور جا می گیرند.

با خرید میز کنسول می توانید دکوراسیون منزل خود را زیباتر کنید. کنسول اغلب در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا راهرو همراه با مبلمان قرار می گیرد. البته سبک چیدمان میز کنسول نیز موضوع مهمی است. بنابراین، میز کنسول باید طوری طراحی شود که به زیبایی و منحصر به فرد بودن اتاق نشیمن یا راهرو شما کمک کند.

چه نوع میز کنسولی را انتخاب کنیم؟

میز کنسول را می توان به صورت به روز یا سنتی طراحی کرد. برای دکوراسیون منزل کنسول باید به بافت، خطوط و رنگ میز توجه کرد و سپس آن را با لوازمی مانند آینه، شمعدان، چراغ رومیزی، آثار هنری، اشیاء ظریف و کتاب تزئین کرد.

بهار و تغییر دکوراسیون خانه با صندلی های چوبی، کنسول و میزهای باشکوه

چند قانون اساسی هنگام چیدمان یا تزئین خانه با کنسول

طراحان داخلی هنگام چیدمان یا تزئین خانه با کنسول در هال یا اتاق نشیمن قوانین اساسی دارند تا فضا را به اندازه کافی عالی و باشکوه کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا این سیاست ها را با هم مرور کنیم.

یک ظاهر منسجم ایجاد کنید

اولین قانون برای تزیین خانه با میز یا کنسول، چیدمان یک ست با همین مضمون است. این چیدمان ظاهری منسجم ایجاد می کند. بنابراین آینه شیشه ای سنتی باید در مرکز قرار گیرد و طیف وسیعی از لوازم با رنگ های طبیعی دور آن چیده شود. این طیف ناهمگون از نگاه کردن به بالا جلوگیری می کند و به نظر می رسد یک قاب روی نمایشگر ایجاد شده است.

انتخاب چراغ های رومیزی

انتخاب یک جفت چراغ رومیزی یک چیدمان سنتی برای ایجاد تقارن در دکوراسیون خانه چوبی اتاق نشیمن است. اشلی دلاپ، طراح داخلی برجسته می گوید: «هر وقت کنسولی را طراحی می کنم، برای تقارن تلاش می کنم، حتی اگر با لامپ، گلدان یا اشیاء دیگر تزئین شده باشد. او دوست دارد همه چیز را به سادگی تزئین کند. او از کتاب های زیبا برای بلندتر کردن لوازم جانبی استفاده می کند و مجموعه ای از گل ها یا ریزه کاری ها را به نمایش می گذارد.

طراحی با حداقل اشیا

برای دکوراسیون منزل با میز به روش به روز، مهم است که به لوازم دکوری در مقیاس مناسب فکر کنید. برای دکوراسیون منزل کنسول، قرار دادن یک کاسه گل سرامیکی ساده باشکوه است، در حالی که نصب آثار هنری مانند تابلوهای هنری کوچک یا بزرگ بالای کنسول، توجه بیننده را به آن سمت معطوف می کند.

بهار و تغییر دکوراسیون خانه با صندلی های چوبی، کنسول و میزهای باشکوه

نمایش آثار هنری

برای دکوراسیون منزل با اتاق نشیمن یا کنسول چوبی، نمایش آثار هنری می تواند خیره کننده و باشکوه باشد. آدام که یک طراح برجسته آثار هنری است، با استفاده از مجسمه ها و منسوجات ساده، چیدمان منحصر به فردی را ارائه می دهد. یکی از پیشنهادات او این است که آثار هنری مانند تابلوهای نقاشی را روی سه پایه قرار دهند.

به جز آدام، طراحان دیگر نیز ترجیح می دهند آثار هنری را روی سه پایه دکوراسیون منزل با میز قرار دهند. همچنین اگر به آثار آنتیک علاقه دارید، می توانید با توجه به رنگ و طرح، آثار عتیقه یا انتزاعی را روی میز به نمایش بگذارید.

حفظ ظاهر طبیعی

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه میز کنسول را با طراحی آرامش بخش تزیین کنیم. انتخاب پالت رنگ های ملایم و طبیعی، به خصوص در ورودی، عالی است.

آنچه دکوراسیون خانه را با اتاق نشیمن چوبی متمایز می کند، ایده چیدمان ارگانیک رنگ ها و بافت ها است. قرار دادن یک گلدان چوبی در کنار ترکیبی از نرم ترین نورهایی که از آباژورهای هنرمندانه بر روی لوازم دیگر می تابد فضایی منحصر به فرد ایجاد می کند. گاهی لازم است از آینه های هنرمندانه و زیبا روی میز یا کنسول استفاده کنید. این چیدمان باعث می شود که اشیاء داخل آینه بهتر منعکس شوند و تاثیر بیشتری در زیبایی دکور شما داشته باشند.

چیدمان نامتقارن و به روز

انتخاب عدم تقارن در طراحی و چیدمان روشی به روز است و جایگزینی برای طراحی سنتی محسوب می شود. Brady Fortescue طراح در این زمینه می گوید: «سعی کنید از یک مجسمه، یک آباژور و یک گلدان سرامیکی یا چوبی استفاده کنید تا ظاهری متعادل و در عین حال به روز روی میز ایجاد کنید. حتی برای تکمیل طرح، می‌توانید از فرش، تابلو نقاشی یا آینه‌های تزئینی هنرمندانه و به روز استفاده کنید.»

میز با خطوط منحنی

میز کنسول یا میز با خطوط منحنی را انتخاب کنید تا سبک چیدمان دکوراسیون با میز را بهتر کنید. سپس از گلدان ها، مجسمه ها یا دیگر اشیاء هنری استفاده کنید تا طراحی خود را باشکوه تر کنید.

استفاده از اشیاء عتیقه

چیزی که دکوراسیون منزل با کنسول را به روش سنتی متمایز می کند، قرار دادن جعبه چوبی با طرح آبی یا قرمز است. همچنین می توانید از فرشی با طرح های قرمز رنگ و چراغ های رومیزی همسان استفاده کنید. همچنین برای دکوراسیون خانه با نشیمن چوبی، قرار دادن مبلمان آنتیک نقطه کانونی زیبایی ایجاد می کند. Henriette van Stehassen یکی از بنیانگذاران و مبتکران معماری داخلی می گوید: استفاده از کنسول عتیقه چیزی بیش از مکانی برای قرار دادن اشیا است. با اضافه شدن یک جفت آباژور که رنگ های ابریشمی و درخشان دارند، در کنار آثار هنری و صندلی، ظاهری نوستالژیک و منحصر به فرد ایجاد می کند.

بهار و تغییر دکوراسیون منزل با صندلی های چوبی و کنسول و میزهای باشکوه – عکس ۴

نیمکت چوبی و تک نفره

با یک نیمکت چوبی سفید که بزرگتر از کنسول است، می توانید طرحی زیبا ایجاد کنید و انواع قطعات زیبا و گل آرایی را با هم رنگ آمیزی کنید. مراقب باشید، استفاده از رنگ سفید این اثر را اصیل و پیچیده نگه می دارد.

لوازم تزئینی کوچکتر بهتر است کنار هم قرار گیرند، اما برای استفاده از لوازم بلندتر، به مبلمان بزرگتری نیز نیاز دارید. یک اثر هنری را در نزدیکی یک میز یا نیمکت چوبی آویزان کنید تا به خوبی با کل فضا ترکیب شود و یک تم بد بو ایجاد کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله نکاتی در مورد نحوه تزئین خانه با میز یا کنسول و صندلی یا نیمکت چوبی ارائه شد. برای تزیین کنسول می توان از چراغ های رومیزی، آثار هنری، ملیله ها و سایر وسایل تزئینی مانند گلدان، مجسمه استفاده کرد.

هنگام طراحی میز کنسول، مقیاس و نسبت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، چراغ های رومیزی به شما کمک می کنند تا ارتفاع و تقارن کنسول و میز خود را افزایش دهید. همچنین وسایل تزیینی و کتاب های دیگری که روی هم چیده شده اند حس خوبی را به مهمانان شما منتقل می کنند.

اگر عاشق خرید آثار هنری باشکوه و بامزه هستید و به دنبال محصولات هنری دست ساز و تزئینی هستید به فروشگاه اینترنتی جویا مراجعه کنید. جویا همواره در تلاش است تا رویکرد و پیوندی متفاوت بین هنر و بازار ایجاد کند. تلاش جویا این است که حس خوبی را در دل مشتریان ایجاد کند تا همیشه از دکوراسیون بهتر خانه خود لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا