طراحی دکوراسیون داخلی

بامزه ترین و زیباترین مدل های تابه سرامیکی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
بامزه ترین و زیباترین مدل های تابه سرامیکی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

تابه سرامیکی: ماهیتابه یکی از وسایل اساسی و کاربردی در آشپزخانه است. از آن برای پخت انواع غذا استفاده می شود. این دستگاه با طراحی ساده و عملکردهای متعدد خود جایگاه ویژه ای در آشپزی خانگی و حرفه ای دارد. در این مقاله به انواع تابه ها، ویژگی ها و مزایای هر کدام و همچنین نکات مهم در انتخاب و نگهداری آن ها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین بامزه ترین و زیباترین مدل های تابه سرامیکی برای شما آوردیم.

تابه های سرامیکی بیشتر

تابه سرامیکی:

تابه های فولادی ضد زنگ:
این تابه ها بسیار بادوام و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. آنها برای پخت غذاهایی که نیاز به دمای بالا دارند بسیار مناسب هستند. با این حال، تابه های فولادی ضد زنگ ممکن است برای پخت غذاهای حساس به چسبندگی مانند تخم مرغ، به دلیل نداشتن روکش نچسب، مناسب نباشند.

تابه های چدنی:
این نوع تابه ها بسیار سنگین و بادوام هستند و گرما را به خوبی حفظ می کنند و توزیع یکنواخت گرما را تضمین می کنند. تابه های چدنی برای سرخ کردن و پختن غذاهای مختلف ایده آل هستند، زیرا پس از چند بار استفاده، پوشش طبیعی نچسب دارند. با این حال، برای جلوگیری از زنگ زدن آنها به مراقبت و نگهداری باشکوهی نیاز دارند.

تابه تفلون (با روکش نچسب):
تابه های تفلون با روکش نچسب برای پخت غذاهای حساس به چسبندگی بسیار مناسب است. این تابه ها راحت تر تمیز می شوند و به روغن پخت کمتری نیاز دارند. اما پوشش نچسب آنها در اثر حرارت زیاد آسیب می بیند و باید با احتیاط از آنها استفاده کرد.

تابه های آلومینیومی:
این تابه ها سبک و ارزان هستند و گرما را به خوبی هدایت می کنند. آنها اغلب با یک پوشش نچسب تولید می شوند تا موثرتر باشند. با این حال، خود آلومینیوم می تواند با غذا واکنش نشان دهد، بنابراین استفاده از پوشش نچسب روی این نوع تابه ها بسیار مهم است.

تابه سرامیکی

یک تابه سرامیکی زیبا

تابه سرامیکی خوشگل

یک تابه سرامیکی حداقل

تابه سرامیکی مستطیلی

تابه سرامیکی لوکس

تابه سرامیکی سرگرم کننده

تابه سرامیکی گرد

یک تابه سرامیکی حداقل

سینی سرامیکی طرح دار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا