طراحی دکوراسیون داخلی

بامزه ترین و باشکوه ترین مدل های فلفل ساب دستی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
بامزه ترین و باشکوه ترین مدل های فلفل ساب دستی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

فلفل در دستآسیاب فلفل ابزاری است که برای آسیاب کردن دانه های فلفل به صورت پودر استفاده می شود. و طعم و عطر تازه تری به غذا می دهند. این ابزارها به دو دسته اصلی دستی و برقی تقسیم می شوند که هر کدام مدل های متفاوتی دارند. در زیر به بررسی مدل های مختلف فلفل ساب می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین بامزه ترین و باشکوه ترین مدل های فلفلی برای شما آوردیم.

فلفل مخصوص در دست

فلفل در دست:

الف) زیر فلفل چوبی
زیردریایی های چوبی یکی از محبوب ترین و سنتی ترین انواع زیردریایی ها هستند. این مدل ها از چوب های مقاوم و مرغوب مانند بلوط یا زیتون ساخته شده اند و طراحی زیبایی دارند که باشکوهیت باشکوهی به میز ناهارخوری می بخشد. از مزایای این نوع فلفل می توان به ماندگاری بالا و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. اما برای آسیاب کردن فلفل به قدرت دست نیاز دارند که ممکن است برای برخی افراد خسته کننده باشد.

ب) زیر فلفل فولادی
فلفلدان های فولادی ضد زنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و دوام طولانی انتخابی محبوب هستند. این مدل ها اغلب دارای مکانیزم آسیاب سرامیکی یا فولادی هستند که دانه های فلفل را به طور یکنواخت آسیاب می کند. طراحی به روز و بامزه این فلفل ها نیز می تواند جلوه ای بامزه به آشپزخانه ببخشد. آسیاب فلفل فولادی معمولاً آسیاب قابل تنظیمی دارند که به شما امکان می دهد پودر فلفل را از درشت به ریز تنظیم کنید.

  1. فلفل فرعی برقی
    الف) فلفل فرعی قابل شارژ
    شناورهای الکتریکی با باتری به دلیل سهولت استفاده و قابل حمل بودن بسیار محبوب هستند. این مدل ها معمولا با باتری کار می کنند و فلفل را با فشار یک دکمه آسیاب می کنند. این نوع فلفل ها برای افرادی که مشکل دست یا مچ دارند و یا برای پختن طولانی مدت بسیار مناسب است. برخی از مدل ها دارای چراغ LED برای مشاهده دقیقتر میزان پودر فلفل در شب هستند.

ب) فلفل ساب برقی با باتری
این مدل ها بسیار شبیه فلفل های قابل شارژ هستند، اما با باتری های قابل تعویض کار می کنند. این ویژگی ادامه استفاده از آنها را در مواقعی که منبع تغذیه در دسترس نیست امکان پذیر می کند. این آسیاب های فلفل مانند مدل های شارژی با فشار یک دکمه کار می کنند و معمولا تنظیمات آسیاب متفاوتی دارند.

فلفل در دست

یک فلفل خوش دست و زیبا

فلفل خوش دست و بامزه

حداقل فلفل در دست

فلفل مخصوص در دست

فلفل دستی استیل

پایه فلفل چوبی

فلفل دستی به روز

فلفل ها بیشتر دستی هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا