طراحی دکوراسیون داخلی

بامزه ترین و باشکوه ترین مدل های آباژور چوبی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
بامزه ترین و باشکوه ترین مدل های آباژور چوبی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

آباژور چوبی: یکی از عناصر دکوراسیون داخلی است که زیبایی طبیعی چوب را نشان می دهد. و می تواند نور ملایمی را در فضا ایجاد کند. انتخاب مدل سایه مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی بر جلوه کلی اتاق داشته باشد. در زیر به چند مدل محبوب آباژور و ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین بامزه ترین و باشکوه ترین مدل های آباژور چوبی برای شما آوردیم.

یک آباژور چوبی زیبا

روکش چوبی:

مدل های آباژور سنتی معمولا از چوب های سخت و بادوام مانند بلوط، گردو و چوب ماهون ساخته می شوند. طراحی این مدل ها اغلب شامل حکاکی با دست و جزئیات ظریفی است که یادآور صنایع دستی قدیمی است. این نوع آباژورها برای دکوراسیون کلاسیک و سنتی بسیار مناسب هستند و حس گرما و اصالت را به فضا می آورند.

آباژورهای به روز از خطوط ساده و مینیمال استفاده می کنند. چوب استفاده شده در این مدل ها معمولا با روکش مات یا براق پوشانده می شود تا سطحی صاف و یکدست داشته باشد. این نوع آباژورها به خوبی با دکوراسیون های به روز و مینیمال ست می شوند و اغلب دارای طراحی ساده و بدون تزئینات اضافی هستند که بر باشکوهیت و سادگی آن ها می افزاید.

مدل های آباژور روستیک طبیعت و زیبایی خام چوب را به نمایش می گذارند. این سایه ها معمولاً از چوب احیا شده یا قطعات چوبی به شکل طبیعی ساخته می شوند. طراحی این مدل ها می تواند شامل شاخه های طبیعی، تنه درختان و یا تخته های چوبی با بافت ناهموار باشد. این سبک برای فضاهای روستایی و کلبه مناسب است و حس نزدیکی به طبیعت را به ارمغان می آورد.

آباژور چوبی

آباژور چوبی باشکوه

آباژور چوبی به روز

آباژور چوبی لوکس

آباژور چوبی خوشگل

آباژور چوبی مخصوص

آباژور چوبی بامزه

آباژور چوبی لوکس

آباژورهای چوبی بیشتر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا