طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و لوکس ترین مدل های آباژور سرامیکی به روز در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و لوکس ترین مدل های آباژور سرامیکی به روز در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

آباژور سرامیکی به روز: آباژورها از جمله وسایلی هستند که علاوه بر تامین نور، جلوه باشکوهی به دکوراسیون داخلی فضا نیز می بخشند. انتخاب مدل سایه مناسب می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و کارایی فضای مورد نظر داشته باشد. در این مطلب به بررسی انواع آباژور و ویژگی های هر کدام می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و مجلل ترین مدل های آباژور سرامیکی به روز برای شما آوردیم.

آباژورهای سرامیکی به روز ترند

آباژور سرامیکی به روز:

آباژور رومیزی یکی از پرمصرف ترین انواع آباژور است که در اندازه ها و مدل های مختلف تولید می شود. این مدل ها معمولاً روی میز، میز کنار تخت یا میز ناهارخوری قرار می گیرند و به دلیل کوچک بودن و قابلیت حمل، انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک به حساب می آیند.

چراغ های طبقه معمولاً بلندتر و بزرگتر از چراغ های رومیزی هستند و به تنهایی روی زمین می ایستند. از این نوع آباژورها برای ایجاد نقطه کانونی در یک اتاق بزرگ یا به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده می شود.

چراغ های دیواری یا دیوارکوب ها بر روی دیوار نصب می شوند و بیشتر برای تامین نور متمرکز در قسمت های باشکوهی از فضا مانند میزهای کنار تخت، راهروها و سرویس های بهداشتی استفاده می شوند. این نوع آباژورها فضای کمتری را اشغال می کنند و در عین حال نور کافی را تامین می کنند.

چراغ های سقفی شامل لوسترها و چراغ های آویز هستند که از سقف آویزان شده و نور کلی فضا را تامین می کنند. این نوع آباژورها بیشتر در راهروها، اتاق نشیمن و غذاخوری استفاده می شود.

این آباژورها دارای باتری داخلی هستند و بدون نیاز به منبع تغذیه مستقیم کار می کنند. آباژورهای قابل حمل برای فضاهای بیرونی، مسافرت و مکان هایی که دسترسی به برق محدود است بسیار مناسب هستند.

    آباژور سرامیکی به روز

    یک آباژور سرامیکی به روز و زیبا

    آباژور سرامیکی به روز و باشکوه

    آباژور سرامیکی به روز باشکوه

    آباژور سرامیکی به روز لوکس

    آباژور سرامیکی به روز لوکس

    آباژور سرامیکی مینیمالیستی به روز

    آباژور سرامیکی به روز و باشکوه

    آباژور سرامیکی به روز باشکوه

    آباژور سرامیکی به روز با گل

    آباژور سرامیکی به روز زیبا

    آباژور سرامیکی رنگی به روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا