طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و زیباترین مدل های قهوه جوش طرح سنگ در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و زیباترین مدل های قهوه جوش طرح سنگ در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

قهوه جوش با طرح سنگ: قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های دنیاست که طرفداران زیادی دارد. با توجه به اهمیت و لذت نوشیدن قهوه، انتخاب دستگاه قهوه ساز مناسب بسیار حائز اهمیت است. دستگاه های قهوه ساز مدل های مختلفی دارند. در زیر به چند مدل معروف قهوه ساز می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و زیباترین مدل های قهوه جوش با طرح سنگ برای شما آوردیم.

قهوه ساز با طرح سنگ مجلل

قهوه جوش با طرح سنگ:

دستگاه های قهوه ساز اسپرسو یکی از پرطرفدارترین دستگاه های قهوه ساز هستند که بیشتر در کافی شاپ ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه قهوه را تحت فشار بخار آسیاب می کند و یک اسپرسوی غلیظ و خوش طعم تهیه می کند. اسپرسوسازها به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. مدل های دستی به مهارت بیشتری نیاز دارند، اما مدل های اتوماتیک اسپرسویی با کیفیت بالا با کنترل دقیق دما و فشار تولید می کنند. اگر علاقه مند به تهیه نوشیدنی هایی مانند کاپوچینو و لاته هستید، برخی از مدل های اسپرسو مجهز به کف کننده شیر نیز هستند.

قهوه ساز فرانسوی که به عنوان فرنچ پرس نیز شناخته می شود، یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین ابزار برای تهیه قهوه است. این مدل قهوه ساز از یک محفظه شیشه ای و یک پیستون فلزی با فیلتر توری تشکیل شده است. برای تهیه قهوه با این روش ابتدا قهوه آسیاب شده را در محفظه قرار دهید، آب داغ را به آن اضافه کنید و پس از چند دقیقه به آرامی پیستون را فشار دهید تا قهوه از فیلتر عبور کند. پرس حاشیه ای بافتی متراکم و رایحه ای مطبوع ایجاد می کند و به دلیل سادگی کار برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

قهوه ساز موکا که به قهوه ساز ایتالیایی نیز معروف است، یکی دیگر از ابزارهای محبوب برای تهیه قهوه است. این دستگاه معمولاً از آلومینیوم یا فولاد ساخته می شود و از سه قسمت تشکیل شده است: محفظه پایینی برای آب، محفظه میانی برای قهوه آسیاب شده و محفظه بالایی برای تهیه قهوه. هنگامی که قهوه ساز گرم می شود، آب از محفظه پایینی به محفظه بالایی منتقل می شود و قهوه غلیظ و قوی شبیه اسپرسو تولید می کند. موکا پات گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال قهوه ای قوی شبیه اسپرسو هستند.

    قهوه جوش با طرح سنگ

    قهوه ساز با طرح سنگ زیبا

    قهوه ساز با طرح سنگ باشکوه

    قهوه ساز با طرح سنگ به روز

    قهوه جوش با طرح سنگی باشکوه

    قهوه جوش با طرح سنگ

    قهوه ساز با طرح حداقل سنگ

    قهوه ساز با طرح سنگ باشکوه

    قهوه جوش با طرح سنگ

    قهوه جوش با طرح سنگی باشکوه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا