طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های فنجان کمرباریک در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های فنجان کمرباریک در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

فنجان کمر باریک: لیوان ها در سبک ها، مواد و طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند که هر کدام نماد و کاربرد باشکوه خود را دارند. در این مطلب به بررسی مدل های مختلف فنجان چای می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های فنجان با کمر باریک برای شما آوردیم.

فنجان کمر باریک

جام کمر باریک:

فنجان های چینی که با نام های «گایوان» و «یونگژن» نیز شناخته می شوند. آنها بخش مهمی از سنت نوشیدن چای در چین هستند. گیوان از سه قسمت تشکیل شده است: فنجان، درب و نعلبکی. این لیوان‌ها معمولاً از ظروف چینی یا سفالی ساخته می‌شوند و دارای طرح‌های هنری دقیق و زیبایی هستند که اغلب دارای مناظر طبیعی، پرندگان و گل‌ها هستند. یونگژن ها نیز از ظروف سفالی ساخته می شوند و بیشتر برای چای های مخصوص مانند چای اولانگ استفاده می شوند.

در فرهنگ ژاپنی مراسم چای بسیار مهم است و فنجان های چای نقش مهمی در این مراسم دارند. جام های ژاپنی معروف به “چوان”. آنها معمولاً از سرامیک ساخته می شوند و طراحی ساده و مینیمال دارند. برخی از این شیشه ها دارای لعاب باشکوهی هستند. که در هنگام نوشیدن چای رنگ ها و بافت های مختلف را به زیبایی به نمایش می گذارند. چوآن ها اغلب بدون دسته هستند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در دست قرار گیرند.

فنجان چای انگلیسی، محبوب برای مراسم چای بعد از ظهر. معمولا از چینی ساخته می شوند و طراحی بامزه و کلاسیکی دارند. این فنجان ها اغلب دارای دسته هایی برای راحتی بیشتر هنگام نوشیدن چای هستند. طرح های گلدار، حاشیه های طلایی و رنگ های ملایم از ویژگی های این لیوان ها هستند. استفاده از نعلبکی نیز در این مدل ها متداول است.

فنجان کمر باریک

یک فنجان زیبا با کمر نازک

یک فنجان بامزه با کمر باریک

فنجان مخصوص کمر باریک

جام سنتی با کمر باریک

لیوان کمر باریک ویترا

لیوان دست ساز با کمر باریک

یک فنجان بامزه با کمر باریک

فنجان مخصوص کمر باریک

یک فنجان زیبا با کمر باریک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا