طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های دستمال سفره گلدوزی شده در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های دستمال سفره گلدوزی شده در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

روتختی گلدوزی شده بود: دستمال سفره به عنوان یکی از جزئیات مهم هنگام تزیین میز ناهارخوری. می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و باشکوهیت میز داشته باشد. از زمان های قدیم مرسوم بوده است که از دستمال سفره نه تنها به دلایل بهداشتی بلکه به عنوان نمادی از آداب معاشرت و مهمانی استفاده شود. در این مطلب به مدل های مختلف دستمال سفره و نحوه تا زدن آن ها برای مناسبت های مختلف می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و بامزه ترین الگوهای رومیزی گلدوزی شده بود برای شما آوردیم.

رومیزی گلدوزی شده

روتختی گلدوزی شده بود:

الگوی کلاسیک یکی از ساده ترین و پرکاربردترین روش های تا کردن دستمال سفره است. در این روش دستمال به شکل مستطیل یا مربع تا می شود و به صورت مرتب و صاف در کنار ظروف قرار می گیرد. این مدل مخصوصا برای مهمانی های رسمی و رستوران های بامزه مناسب است.

یکی دیگر از الگوهای محبوب دستمال، الگوی پنکه است. در این روش دستمال به صورت افقی تا می شود و سپس به شکل آکاردئونی (به جلو و عقب) تا می شود. این الگو جلوه ای شاد و جالب به میز می دهد و بیشتر در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه استفاده می شود.

طرح رز یکی از پیچیده ترین و زیباترین مدل های دستمال سفره است. در این روش دستمال به گونه ای تا می شود که در نهایت شبیه گل رز می شود. این مدل برای مراسم های باشکوه و عاشقانه مانند سالگرد و ولنتاین بسیار مناسب است و زیبایی باشکوهی به سفره می دهد.

مدل جیب دار یا همان «پکتی» یکی از مدل های کاربردی و زیبایی است که نه تنها زیبایی میز را تکمیل می کند، بلکه می توان از آن به عنوان جای ظروف نیز استفاده کرد. در این روش دستمال به گونه ای تا می شود که یک جیب کوچک در وسط آن تشکیل می شود. این مدل بیشتر برای مجالس رسمی و عروسی استفاده می شود.

یک رومیزی گلدوزی شده زیبا

رومیزی گلدوزی شده باشکوه

رومیزی مخصوص گلدوزی شده

رومیزی لوکس گلدوزی شده

دستمال دوزی بیشتر

رومیزی به روز گلدوزی شده

رومیزی دست دوز

رومیزی لوکس گلدوزی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا