طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های استند پذیرایی به روز در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های استند پذیرایی به روز در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

پذیرش به روز: مدل های میز پذیرایی از جمله عناصری هستند که به زیبایی و تاثیرگذاری میزهای پذیرایی کمک می کنند. از این استند ها می توان در موقعیت های مختلف مانند مهمانی ها استفاده کرد. مراسم عروسی، تولد و حتی در رستوران ها و کافه ها. مدل های استندهای پذیرایی بسیار متنوع است که هر کدام را می توان با توجه به نیاز و سلیقه افراد انتخاب کرد. در زیر به برخی از این مدل ها و ویژگی های آنها می پردازیم.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و بامزه ترین مدل استندهای پذیرایی به روز برای شما آوردیم.

میزهای پذیرش به روز تر هستند

پذیرش به روز:

استندهای کف یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین مدل های استند برای پذیرایی هستند. این غرفه ها با چندین طبقه طراحی شده اند و به مصرف کنندگان اجازه می دهند تا انواع مختلف مواد غذایی را به صورت منظم و باشکوه در هر طبقه قرار دهند. از مزایای این استندها می توان به استفاده بهینه از فضای موجود و ارائه زیباتر غذا اشاره کرد. استندهای طبقه ای معمولا برای سرو کیک، میوه، کاپ کیک و سایر دسرها استفاده می شود.

پایه های آینه با سطحی براق و انعکاسی جلوه ای مجلل و بامزه به میز پذیرایی می بخشد. این مدل ها معمولا برای مجالس رسمی و مجلل انتخاب می شوند. سطح آینه ای این قفسه ها اجازه انعکاس نور بیشتری را می دهد و زیبایی غذای قرار داده شده روی آن را دو چندان می کند. از استندهای آینه می توان برای قرار دادن کیک عروسی، انواع دسرها و حتی تزیینات گل استفاده کرد.

استندهای چوبی به لطف ظاهر طبیعی و گرم خود، انتخاب خوبی برای مهمانی ها و مجالس با تم روستیک یا بوهمی هستند. این پایه ها معمولا از چوب مرغوب و بادوام ساخته می شوند و می توانند ساده و یا طراحی باشکوه و پیچیده ای داشته باشند. استفاده از زیر لیوانی های چوبی می تواند حس طبیعت و آرامش را به مهمانان منتقل کند و در عین حال ظاهری زیبا و دلنشین به میز مهمان ببخشد.

قفسه های فلزی به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارند انتخاب مناسبی برای استفاده در محیط های شلوغ مانند رستوران ها و کافه ها هستند. این استندها می توانند ساده و مینیمال یا هنری و در طراحی پیچیده باشند. یکی از ویژگی های متمایز استندهای فلزی امکان ترکیب آن ها با متریال های دیگر مانند شیشه و چوب است که می تواند جلوه ای منحصر به فرد و زیبا ایجاد کند.

مدل های استند پذیرایی با تنوع زیاد و ویژگی های منحصر به فرد می توانند بر زیبایی و تاثیرگذاری هر نوع میز پذیرایی بیفزایند. انتخاب مدل مناسب با توجه به نیاز، سلیقه و نوع مراسم می تواند تجربه ای فراموش نشدنی و لذت بخش را برای میزبان و مهمانان رقم بزند. به لطف تنوع و امکانات متفاوت این استندها می توانید به راحتی مدلی را بیابید که با دکوراسیون و تم مراسم همخوانی داشته باشد و جلوه باشکوهی به آن ببخشد.

پذیرایی به روز

پذیرایی به روز زیبا

میز پذیرش به روز بامزه

استند مخصوص پذیرایی به روز

پذیرایی به روز خوشگل

پذیرایی لوکس به روز

میز پذیرش به روز زیبا

میز پذیرش به روز بامزه

پذیرایی لوکس به روز

میز پذیرایی چوبی به روز

استند مینیمالیست پذیرایی به روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا