طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های استندهای لوازم آرایشی در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های استندهای لوازم آرایشی در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

پایه لوازم آرایشی: پایه های لوازم آرایشی ابزار مهمی هستند. با کمک آنها می توانید لوازم آرایشی خود را به درستی مرتب و مرتب کنید. این نگهدارنده ها معمولا از مواد مختلفی مانند پلاستیک، فلز یا چوب ساخته می شوند. و در انواع مختلفی مانند قفسه، جعبه، قاب و براکت وجود دارند. آنها علاوه بر اینکه به شما کمک می کنند تا لوازم آرایشی خود را مرتب نگه دارید، زیبایی و نظم بیشتری به آرایشگاه یا اتاق آرایش شما می بخشد. در زیر برخی از انواع رایج فیکساتورهای آرایشی آورده شده است.

ما در مجله سروین دیزاین باشکوه ترین و بامزه ترین مدل های استند لوازم آرایشی برای شما آوردیم.

پایه های مخصوص لوازم آرایشی

استند لوازم آرایشی:

قفسه های متحرک: این هولدرها عمدتا برای لوازم جانبی مانند اسپری مو، رژ لب، ضد آفتاب و سایر محصولات آرایشی بزرگتر طراحی شده اند. آنها به راحتی در قفسه های ثابت در آرایشگاه یا اتاق آرایش قرار می گیرند و به کاربر این امکان را می دهند تا لوازم آرایش را سازماندهی کرده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

جعبه های ذخیره سازی: این نوع نگهدارنده ها برای نگهداری محصولات آرایشی و بهداشتی کوچکتر مانند لوسیون، رژگونه، مداد ابرو و غیره طراحی شده اند. آنها معمولا دارای بخش ها و محفظه های مختلف برای سازماندهی لوازم هستند و می توانند در اشکال و اندازه های مختلف طراحی شوند.

براکت و داربست: این هولدرها معمولا برای نصب دیواری یا داخل کابینت و ظروف نگهداری استفاده می شوند. از آنها برای نگهداری برس های مختلف، مداد آرایشی و سایر لوازم جانبی قابل نصب روی دیوار یا سطوح مشابه استفاده می شود.

قاب های تزئینی: این نوع نگهدارنده عمدتاً برای نمایش و نگهداری لوازم آرایشی گرانبها یا دوست داشتنی مانند عطرهای گران قیمت، ست جواهرات و یا محصولاتی که بسته بندی زیبا و باشکوهی دارند استفاده می شود.

همچنین در هنگام نگهداری لوازم آرایشی به این نکته توجه داشته باشید که لوازمی که برای استفاده روزانه دارید را در جایی قرار دهید که به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. یکی از مهمترین اهداف استفاده از هولدرهای لوازم آرایشی افزایش سهولت و سرعت دسترسی به لوازم مورد نیاز و همچنین حفظ نظم و زیبایی محیط می باشد.

پایه لوازم آرایشی

استندهای زیبا برای لوازم آرایش

استند لوازم آرایشی خوشگل

مخفف ظریف برای لوازم آرایشی

مخفف به روز برای لوازم آرایشی

استند لوازم آرایشی زیبا

مخفف لوازم آرایشی لوکس

استندهای آرایشی بیشتر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا