طراحی دکوراسیون داخلی

باشکوه ترین مدل های دستگیره درب کمد بامزه و زیبا در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت سروین دیزاین قصد داریم
باشکوه ترین مدل های دستگیره درب کمد بامزه و زیبا در سال 1403 را به شما نشان دهیم. پس اگر دنبال ترند سال 2024 هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید

دستگیره در کمد لباس: دستگیره های درب کمد یکی از جزئیات مهم در طراحی داخلی اتاق ها است که می تواند ظاهر کمد را به شدت تغییر دهد.

چند مدل از بامزه ترین و باشکوه ترین دستگیره های کمد لباس:

  1. دستگیره های فلزی با طراحی مینیمالیستی: این نوع دستگیره ها با استفاده از فلزاتی مانند استیل یا آلومینیوم و با طراحی ساده و مینیمال ظاهری بامزه به کمد لباس می بخشند. طرح‌هایی با خطوط نازک و بی‌نقص محبوب هستند و به اتاق حس به روز و لوکسی می‌دهند.
  2. دستگیره های چوبی با الهام از طبیعت: این نوع دستگیره ها از چوب مرغوب و با طراحی الهام گرفته از طبیعت ساخته شده اند. به عنوان مثال مدل هایی به شکل شاخه درخت یا دسته هایی با طرح خطوط منحنی و آرامش بخش که به اتاق حس طبیعت و آرامش می بخشد.
  3. دستگیره های زیبا با عناصر زنجیره ای: این نوع دستگیره ها از عناصری شبیه زنجیر طلایی یا نقره ای تشکیل شده اند که به کمد لباس شما ظاهری مجلل و منحصر به فرد می بخشند. از این طرح ها معمولا در کمد لباس های کلاسیک و لوکس استفاده می شود.
  4. دستگیره هایی با طراحی هنرمندانه و خلاقانه: برخی از دستگیره ها دارای طرح های خلاقانه و هنرمندانه ای هستند که می توانند نقطه کانونی بصری در اتاق شما باشند. به عنوان مثال، دکمه هایی به شکل حیوانات، گل ها یا طرح های هنری که باشکوهیت و بیان را به کمد لباس شما می بخشد.
  5. دستگیره های شیشه ای با جزئیات برجسته: این نوع دستگیره ها از شیشه با کیفیت ساخته می شوند. آنها معمولا دارای جزئیات زیبا و برجسته هستند که نور را به کمد لباس منعکس می کنند و به اتاق شما عظمت می بخشند.

با انتخاب یکی از این مدل های دستگیره، می توانید کمد لباس خود را به لهجه ای زیبا و بامزه تبدیل کنید و نمای کلی فضای داخلی خانه یا اتاق خود را بهبود بخشید. پس برای دیدن این مدل های زیبا با ما در سروین دیزاین همراه باشید.

دستگیره درب کمد لباس زیبا

دستگیره درب کمد لباس حداقل

دستگیره درب کمد لباس بامزه

دستگیره در کمد لباس طلایی

دستگیره درب کمد لباس زیبا

دستگیره مخصوص درب کمد لباس

دستگیره درب کمد لباس بامزه

دستگیره درب کمد لباس به روز

دستگیره در کمد لباس لوکس

زیباترین دستگیره در کمد لباس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا